Lip Synch: Going Equipped
A young man who has spent half his life in various prisons, reflects back on his life both inside en outside of prison. In an interview, he speaks with clarity, irony, and sometimes even humour about his criminal career, which is illustrated by a series of animated memoirs and impressions.