The Last Rites
They're called the ship-breaking yards: the graveyards of ocean-going vessels near Chittagong in Bangladesh. In the foreground, fishermen wade through low water with nets in hand; in the background, we see the gigantic ships on their sides, waiting for the day they'll be taken apart.