Qu'il soit ce qu'il ne sera jamais
Branco comes from Novi Sad, a former district of Voivodine, but now annexed by Serbia. Branco has been living in Belgium since 1991. He refuses to play any part in this film: that of the dominating Serb, the coward or the resistance fighter. At this moment he is just Branco, a person whose story has been drained by history.