The Other Side of the Mountain
In the hilly city of Chongqing, a painter searches for the old apartment where he and his parents used to live. He asks local residents for directions, walks through narrow passages between buildings, and calls his 90-year-old mother for confirmation. But the city has changed beyond recognition. Behind the camera, his daughter documents his journey.