The Way Back - True Blue 2
The legendary football team Malmö FF has been kicked out of the Swedish Premier League for the first time in 64 years. The camera captures the despair in the faces of the players and leaders in the changing room afterwards. The unemployed Lasse is home in his kitchen, devastated. His girlfriend Maria is trying to console him. From now on, the way back to the Premier League begins. Lasse follows his team in the football grounds all round Sweden. But sometimes he drinks a little too much... A young guy with an immigrant background gets an important role in the team. Zlatan Ibrahimovic is described as being the greatest talent in Swedish football ever. However, his cocky attitude creates problems in the team. Zlatan has to control his temperament and learn that football is a team sport. His dream is to become a professional player in Europe and own a purple metallic Lamborghini.