Mieszkanie w bloku
A documentary about the inhabitants of a typically Polish urban housing project - 'Tatary' in Lublin. The ward was constructed in the sixties and is inhabited by families that often consist of three generations. The film shows the influence that the harsh living conditions have on the experiences, feelings and mutual relationships of the people.