Amerikkka
This film is about the anti-Vietnam demonstration in Washington D.C. in November 1969. AMERIKKKA focusses on the escalation of the protest movement. Interviews with Vietnam veterans, teenagers, and militants provide a context for the shots of the demonstration, which also include repressive actions by the police.