12 Days of Waiting
The hand-held camerawork is often shaky, and because the filmmaker keeps zooming in and out, you can see the auto-focus at work. But perfect shots aren't what this is about. The scenes with the couple are as intimate as a home movie and imbued with melancholy. The couple's house is too big for them. It has too many pillows. makes us feel how political developments can dominate our private lives.