Les Enfants terribles
Zeynep is weighed down by her strict, traditional upbringing in Keskincik, a village in southern Turkey. She works at a textile factory, but dreams of going off to study. Her brothers Cemal and Mahmut are having a difficult time of it as well. Cemal, like Zeynep, is searching for freedom, while Mahmut is trapped in a loveless marriage with 17-year-old Nezahat. Their elder brother, filmmaker Ahmet Necdet Çupur, left their parental home 20 years ago. Following a message from Zeynep, he returns to the village.