Olivia's Puzzle
Olivia is seven years old and lives in Canada. Her family is originally from Goa, India, but they emigrated to Canada before Olivia’s birth. Director Jason DaSilva not only portrays Olivia – who talks about her daily life at school, with friends and family – but also seven-year-old Reshma, who is a spitting image of Olivia and lives with her parents in Goa. Their lives are completely different, but there are also similarities. They both like beautiful clothes, and they are both very fond of fish curry.