Heart of Factory
"We didn't work for a living, we lived to work," sighs a woman in reference to her employment history. Luckily things are different now. The employees of Zanon, a tile factory in the northwest of Argentina, have been in control ever since the director declared the company bankrupt in 2001. For the time being, things are going well for the new Zanon; there's even been some new job creation. The key idea is the word , which stands for collegiality, solidarity and a fair distribution of work and income.