The Delights
High school students find their way in life at Las Delicias agrotechnical boarding school in the Argentine countryside. This striking coming-of-age film takes place against an inviting backdrop of fields of crops, greenhouses full of tomato plants, and the somewhat dilapidated school buildings, where dogs and chickens roam. The camera records everyday life in classic, muted colors without comment.