Taking the Plunge
Voor veel kinderen is zwemles en vooral het afzwemmen heel spannend. Ook voor Kaleigh. Kaleigh is tien jaar en kan niet zwemmen. Terwijl al haar leeftijdsgenootjes dat wel al kunnen. Behalve kunnen zwemmen, wil Kaleigh ook heel graag veel vriendinnen. Alleen soms, als ze op een verjaardagspartijtje wordt uitgenodigd waarbij ze naar het zwembad gaan, zegt ze dat ze buikpijn heeft. Liever dat, dan laten zien dat ze nog zwembandjes om moet. "Iedereen zegt dan in mijn gedachten: jij kan lekker niet zwemmen, ha ha ha." En dat vindt Kaleigh stom. Er is een speciale reden waarom Kaleigh haar diploma nog niet heeft gehaald. Dat heeft iets met haar vader te maken, die uitsmijter bij de Get Down is. Maar dit keer is ze overtuigd dat het gaat lukken. Luchtige kinderfilm vanuit het perspectief van het kind, dat soms ook even op de stoel van de regisseur mag gaan zitten.