Heidi Fleiss - Hollywood Madam
Heidi Fleiss werd bij haar arrestatie, twee jaar geleden, wereldwijd bekend als de Hollywood madam. Zij was toen 27 jaar oud en runde al jaren een call?girl organisatie waar met name de gefortuneerde inwoners van Beverly Hills en Hollywood dankbaar gebruik van maakten. Het uitzenden van meisjes naar Parijs of de Griekse eilanden, niets was een probleem zolang er maar genoeg betaald werd. En dat werd er, seks?sessies van tienduizend dollar waren geen uitzondering. Onlangs werd bekend dat Fleiss acht jaar gevangenisstraf tegemoet zal moeten zien. Twee langdurige processen gingen daar aan vooraf, waarin zij werd aangeklaagd voor onder andere belastingontduiking, het witwassen van geld en samenzwering. In deze zaken werden the rich and famous als getuigen opgeroepen.