Uit elkaar
UIT ELKAAR is een vierdelige documentaireserie over kinderen van 8 tot 12 jaar en hun gescheiden ouders. De serie belicht de emotionele ervaringen en de praktische gevolgen van een scheiding voor kinderen. In AFLEVERING 3: SABRIEN staat het achtjarige meisje Sabrien centraal. Na de scheiding is ze met haar moeder, broertje en zusje in een evangelisch opvanghuis gaan wonen. Daar wonen ze nu samen met allerlei andere mensen die hulp nodig hebben. AFLEVERING 4: ANDY gaat over de twaalfjarige Andy. Toen hij acht was, gingen zijn ouders scheiden omdat moeder Marijke verliefd werd op Elsbeth. Ze staan op het punt te verhuizen naar een nieuw huis. In augustus krijgt Elsbeth een baby.