Come Back Kate
In Come Back Kate vertellen Kate Bush fans van het eerste uur over hun bijzondere band met de zangeres die eind jaren zeventig in een klap wereldberoemd werd met de hit 'Wuthering Heights'. Begin jaren negentig keerde ze de muziekindustrie de rug toe en trok zich terug op een eiland in de Thames. De geportretteerde fans hebben allemaal zo hun eigen ideeën over waarom ze een leven in de anonimiteit verkoos, waarvan 'Kate Bush is een eiland, dus ze leeft op een eiland' wellicht de mooiste is. De fans spreken over haar alsof ze goede bekenden zijn en delen hun passie voor Kate Bush met de camera. Het levert een fascinerend inkijkje in het fenomeen fandom. De fans creëren hun eigen magische wereld rondom de mythische Kate Bush. Sommige fans vieren Kate's verjaardag op een strand in Zuid- Engeland, een professor in antieke filosofie schrijft haar een brief. Een jonge vrouw die nog nooit van Kate Bush heeft gehoord wordt haar bekendste tribute act, omdat iedereen zegt dat ze op Kate Bush lijkt. Na een stilte van 12 jaar doet een gerucht de ronde: Kate komt terug.