Ooggetuigen vertellen: De Tweede Wereldoorlog in Indonesië en de onafhankelijkheidsstrijd
Het uitgebreide lespakket bestaat uit jubileumboek De lange reis van de Poesaka – Indische tastbare herinneringen met ruim 30 verhalen, een geïllustreerd inspiratieboek voor docenten met een handleiding (32 pagina’s), een documentaire en een (online) bijlagenpakket met zes lesbrieven, antwoordblad, verdiepingsvragen en een topografische kaart. Je kunt het pakket bestellen op deze webpagina.