Focus Forward: Speaking with Light
Dr. Edie Widder neemt ons mee op reis diep onder het zeeoppervlak, waar haar proeven met lichtgevende zeedieren de hoeveelheid vervuiling die we produceren in een nieuw licht zet. Edie's liefde voor de zee en goede wetenschap schijnen door in deze ontdekkingsreis. Onderdeel van de serie Focus Forward, een initiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films maken over de kracht van de menselijke inventiviteit en vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.