Miejsce Urodzenia
Een joodse man keert terug naar het dorp in Polen waarin hij werd geboren en waarin hij zichzelf schuilhield tijdens de Tweede Wereldoorlog. Vijftig jaar later vindt hij sporen terug van zijn familie en probeert hij achter het geheim van hun dood te komen.