Rauw op je dak: Jolieke
Jolieke (12) en haar zusje hebben al veel tegenslag in hun jonge levens gekend. Eerst overleed hun vader en vervolgens bleek dat de zussen lijden aan een chronische immuunziekte. Om de week moeten ze in het ziekenhuis aan een vervelend infuus. Toch leidt Jolieke verder een normaal leven. Ze doet mee aan toneeluitvoering op school, staat fluitend het graf van haar vader schoon te maken en ze loopt zelfs de avondvierdaagse. Vanuit het topje van het reuzenrad brengt ze met haar moeder en zusje een vrolijke groet aan hun vader hoog in de hemel.