Motodrom
Rijden hun motoren op benzine of op adrenaline? In een duizelingwekkend spel met de dood scheuren de hellriders op een kermisterrein hun rondjes langs de wanden van een steile houten kuip. Hun minachting voor de risico's wordt met grote visuele kracht verbeeld. De spectaculaire stunts zijn van een gevaarlijke schoonheid. Motodrom is een ode aan een verdwijnende kermisattractie voor echte mannen.