Voor het eerst neemt Naomi beste vriend Sam mee naar haar moeder. Dat is spannend, aangezien haar moeder last heeft van psychoses. Trouw bezoekt het optimistische zeventienjarige meisje de gesloten inrichting waarin haar moeder nu zit. Ze is niet alleen psychotisch, maar gebruikt ook drugs, vertelt de tiener op liefdevolle toon. Gaandeweg wordt duidelijk dat dit ook haar eigen leven behoorlijk heeft beïnvloed. Als ze samen met een tante oude foto's bekijkt, blijkt dat Naomi al sinds haar vijfde bij haar woont. De foto's en oude filmpjes tonen vooral mooie momenten. De enige negatieve ervaring waarover Naomi vertelt, wordt verbeeld in een zwartgrijze, beangstigende animatie. Inmiddels heeft ze besloten dat ze zich niet meer voor haar achtergrond wil schamen. Een hommage aan hoop en liefde en een integer portret van de stoere jonge vrouw die Naomi dankzij de onvoorwaardelijke steun van de mensen om haar heen is geworden.