Je laatste oortje
Labrielle is twaalf jaar oud, maar als je kijkt naar de manier waarop ze leeft, lijkt ze veel ouder. Haar ouders zijn gescheiden toen ze pas zes was. Ze woont bij haar moeder maar die moet vaak weg voor haar werk en haar vader ziet ze bijna nooit. Labrielle moet dan ook vaak helemaal alleen voor haar kleine zusje en een deel van het huishouden zorgen. Naast de flat in de Bijlmer waar Labrielle woont, is een kinderboerderij, waar ze bijna iedere dag komt. Ze kan erg goed opschieten met het echtpaar dat de kinderboerderij runt. Zij zijn zo'n beetje haar tweede ouders, ze kan altijd bij hen terecht.