Steel Homes
Een anoniem opslagmagazijn dient als bewaarplaats van dierbare herinneringen aan naasten en beslissende gebeurtenissen. Voorzichtig worden eindeloze grauwe gangen afgetast, op zoek naar de persoonlijke verhalen die schuil gaan achter de rijen identieke stalen deuren. Langzaam vult de kille ruimte zich met weemoedige herinneringen.