Wongar
De Servisch-Australische schrijver B. Wongar (Sreten Božić) ontvluchtte zijn vaderland Joegoslavië in de jaren vijftig, werkte in Parijs samen met Jean-Paul Sartre en Simone de Beauvoir en belandde uiteindelijk in 1960 in Australië. Daar woont hij nog altijd, op een afgelegen plek samen met zijn zes dingo’s. De Servische filmmaker Andrijana Stojković volgt Wongar in zijn chaotische huishouden, gedomineerd door oude kranten, zwart-witfoto's van Aboriginals en een oude typemachine.
Ze toont hem zonder commentaar, en zonder uitvoerig in te gaan op zijn roemrijke carrière en bewogen leven. Liever richt ze haar camera op de intieme en liefdevolle momenten tussen Wongar en zijn trouwe viervoeters, die hij beschouwt als de reïncarnaties van zijn overleden familie. Vermengd met krachtige beelden van een Aboriginal-theaterstuk en een voice-over waarin Wongar uit eigen werk voorleest, ontstaat een poëtisch en contemplatief portret dat een anekdotische bespreking van zijn leven ver overstijgt.