Dreams About Putin
Sinds de Russische inval van Oekraïne begonnen veel Russen dromen te krijgen over hun president en die deelden ze op sociale media. Inmiddels zijn er meer dan duizend dromen over Poetin vastgelegd en op openbare platforms gepost.
Met behulp van Unreal Engine, een grafisch programma dat wordt gebruikt om scènes in een computergame te creëren, zijn enkele van deze dromen uitgetekend. Deze animaties worden in dit opwindende vormexperiment afgewisseld met zeldzame archiefbeelden van de leider van Rusland.