Extremely Private Eros: Love Song 1974
Een openhartig gefilmd liefdesdrama waarbij regisseur Hara persoonlijk betrokken is. In 1974 bezoekt hij zijn oude geliefde Miyuki, die hem drie jaar eerder verlaten heeft en hun kind heeft meegenomen. Zowel Hara zelf als zijn ex-geliefde, voor wie hij nog steeds sterke gevoelens heeft, hebben intussen een nieuwe relatie. Tijdens het filmen wordt Miyuki echter verlaten door haar geliefde en ze komt in een emotionele crisis terecht. Kort daarna raakt ze ook nog eens opnieuw zwanger, na een verder nietszeggend avontuurtje. Ze begint vervolgens een uitsluitend op seks gebaseerde verhouding met een Amerikaanse neger die op het eiland waar ze woont gestationeerd is. Nu raakt ook Hara zwaar geëmotioneerd en al filmend blijft hij toezien hoe Miyuki zichzelf te gronde richt. Op de achtergrond van dit menselijke drama spelen de problemen op het eiland Okinawa. Er zijn enkele Amerikaanse legerbases gevestigd en de situatie tussen arm en rijk en tussen de oorspronkelijke bewoners en de Amerikaanse indringers is nogal explosief.