Nieuwe oren voor Rachèl
NIEUWE OREN VOOR RACHÈL is het verhaal van de tienjarige Rachèl Vermeulen, die haar flaporen wil laten rechtzetten door middel van plastische chirurgie. Toen ze zeven was, besefte ze opeens dat ze uitstekende oren had. De oren zitten haar niet enorm dwars, maar soms maken kinderen grapjes over Rachèl en noemen ze haar ‘Flappie‘. Ze is bang dat ze, vooral als ze een jaar of veertien is, wel last zal ondervinden van haar flaporen. En bovendien wil ze zangeres worden.