Florilegio ou le cirque l'Italienne
Al meer dan een eeuwtrekt de familie Togni rond met hun circus. Een circus waarin de show altijd doorgaat, achter het toneel en in de piste, op reis en in hun dagelijks bestaan in de caravans. Ze kunnen hun optreden bekorten als het Italiaanse voetbalelftal speelt. Na de laatste voorstelling eten ze spaghetti in de piste. Laurent Chevallier neemt zijn publiek mee naar het hart van de ongewone familie, waarvan de drie broers en hun 'mamma' erin geslaagd zijn een wereld te creëeren, waarin amusement, dagelijks leven en dromen door elkaar lopen.