Who Cares
Broomfields eerste film toont aan dat wat stedenbouwkundigen en projectontwikkelaars bedenken, niet altijd aansluit bij de wensen van de mensen die in deze projecten moeten wonen. Who Cares gaat over een oude wijk in de Britse stad Liverpool, die op last van de gemeente wordt gesaneerd. De bewoners worden gedwongen allemaal tegelijk te verhuizen naar een flatwijk aan de rand van de stad. Ouden van dagen, jonge gezinnen, mensen die generaties lang in hetzelfde huis woonden, moeten nu ineens verkassen. De filmmaker neemt geen duidelijk standpunt in, maar de film roept door zijn sfeer toch veel vragen op en was dan ook aanleiding voor een brede discussie over de methoden die bij het saneren van krottenwijken werden gebruikt, en over de wenselijkheid van dergelijke operaties.