Silent Wilderness
Tim wordt in 1975 in Seoul in Zuid-Korea geboren en als baby geadopteerd door een Belgisch gezin met twee dochters. Ondanks aanpassingsproblemen, die liefdevol werden opgevangen, lijkt de jongen zich goed te ontwikkelen. Maar als 26-jarige psychologiestudent pakt Tim op een dag zijn rugzak en gaat, zonder paspoort, op reis. Hij verdwijnt spoorloos, zijn ouders in wanhoop en onzekerheid achterlatend. Dat is nu dertien jaar geleden. De ouders weten nog steeds niets over het lot van hun zoon. Was er sprake van moord, zelfmoord, of leeft hij misschien nog? Beelden van dagelijkse bezigheden in het ouderlijk huis, waar de afwezigheid van Tim nog ieder moment voelbaar is, worden afgewisseld door met animaties geïllustreerde fragmenten uit Tims dagboek, gesprekken met betrokkenen bij het politieonderzoek van destijds en een reis naar de plek in Hongarije waar de verloren zoon voor het laatst gezien is. Zo wordt duidelijk welk stempel Tims verdwijning drukt op het leven van alle betrokkenen.