Songs for Kit
Een dakloze vrouw van onbestemde leeftijd wordt gevolgd in haar dagelijkse strijd om een menswaardig bestaan. Ze is zich bewust van de camera, maar de filmmaker houdt zich op de achtergrond en observeert, van een zekere afstand en toch ook intiem, hoe de vrouw zich door het leven slaat. Ze legt daarbij een opmerkelijke en ontwapenende vrolijkheid en inventiviteit aan de dag. Dat daarachter kwetsbaarheid en eenzaamheid schuilgaan, blijkt gaandeweg uit de beelden. Soms is ze in gezelschap van een vriend, die er wat ongemakkelijk bij staat als ze om hem heen dartelt, met sprokkelhout een vuur maakt of geniet van het vuurwerk op de Dag van de Overwinning. Zelfs als ze ontslagen wordt als schoonmaker in een winkelcentrum, merkt ze door haar treurigheid heen op hoe de vogels zingen. Maar uiteindelijk is ze steeds weer onherroepelijk en hartverscheurend alleen in haar geïmproviseerde verblijf in een kaal en donker trappenhuis.