Mr. Debt
Advocaat Andrew Capoccia zwaait met zijn vinger en legt uit hoe gewetenloze kredietverleners hun cliënten afknijpen. Maar niet als het aan deze moderne Robin Hood ligt, deze David die de grootkapitalistische Goliath verslaat. Dankzij hem kunnen tienduizenden schuldenaars schadevergoeding eisen in plaats van af te betalen. Hij beschrijft het als een kruistocht, maar verdient er zelf goed aan en geeft lachend toe dat sommigen hem zien als een piranha die de wanhopige wanbetalers mee helpt verscheuren.