Butterfly
Ze noemen haar Irma ‘de vlinder’ Testa. Het bokstalent is slechts achttien jaar oud, maar in eigen land al een gevestigde naam. Met een plaatsing voor de Olympische Spelen van 2016, als eerst Italiaanse bokster ooit, houdt ze de gemoederen flink bezig. Vooral in haar thuisstad Napels. Niets minder dan goud moet het worden in Rio.
Irma traint zich drie slagen in de rondte, wat gepaard gaat met de nodige kopzorgen. Want wat als ze toch wordt verslagen? Is het al die energie en tijd dan wel waard geweest? Butterfly volgt het bokstalent niet alleen in aanloop naar de Spelen, maar met name ook daarna. Irma heeft weer wat tijd voor haar beste vriendin, kan een grote zus zijn voor haar broertje en genieten van de dingen die ze jarenlang heeft gemist. Maar het blijft rommelen in haar hoofd. Maakt ze wel de juiste keuzes? Wat begint als een doorsnee sportdocumentaire, wordt een intieme kijk in het leven van een getalenteerde jonge vrouw die haar eigen plek in het leven moet zien te vinden.