Bellissime
Francesca, Valentina en Giovanna – drie zusjes, alledrie kindmodel – jagen al sinds ze kunnen lopen een topmodellenbestaan na. Net iets te vaak grijpen ze mis; hun charmante verschijning en natuurlijke schoonheid zijn niet wat de grote merken zoeken voor hun catwalks. Toch zetten de Italiaanse zussen ook als tieners door, onder consequente aanvoering van hun moeder Cristina – zelf schoonheidskoningin van weleer en nu helemaal into paaldansen.
De moeder projecteert ontegenzeggelijk haar dromen op haar drie dochters, maar verdient net zo goed bewondering en sympathie om haar eigen rol als dochter en vrouw. Daarmee is deze film ook een reflectie op schoonheid en wat het betekent om een meisje, een moeder, een vrouw te zijn.