Visitors
David Rosenberg en Glen Neath van Darkfield Radio houden er in hun immersieve audioproject Visitors rekening mee dat de anderhalvemetersamenleving zelfs in de eigen woonkamer moet worden gehandhaafd. Wie de app downloadt en een kaartje regelt voor deze raadselachtige tweepersoonservaring, wordt gevraagd op drie meter afstand van elkaar plaats te nemen in de woonkamer. Gebruik een echt goede koptelefoon en concentreer je. Sluit je ogen, zodat je je kunt overgeven aan een onbekende wereld, waar elk minimaal geluid onderdeel is van een zinnenprikkelend audiolandschap met onverwachte diepgang.