Lost on Arrival
Een man heeft tijdens zijn werkzame leven jarenlang op het Caraïbische eiland Curaçao gewoond. Na zijn pensionering wil hij er zijn laatste levensjaren slijten. De voorbereidingen gaan voorspoedig, hij doet zijn huis van de hand en alle bezittingen gaan in dozen. Maar dan laat zijn gezondheid hem in de steek. Tegen de tijd dat hij vertrekt, heeft dementie zijn geheugen aangetast.
Langzaam komt op de veranda de zon op, terwijl in het brein van de man het licht dooft. Hij is naar Curaçao gegaan maar is eigenlijk nooit aangekomen.