Tietjes
Een stel 13-jarige vriendinnen praat openhartig over puberonderwerpen zoals het krijgen van ‘tieten’, zoenen, jongens en te dik zijn. Vanuit de plaatselijke snackbar passeren alle belangrijke onderwerpen de revue onder het genot van een patat met cola. De VMBO-leerlingen nemen geen blad voor de mond en leggen al giechelend hun ziel aan elkaar bloot. Dat er een camera op hun neus staat, die alles vastlegt, stoort de meiden in het geheel niet. En ook de jongens krijgen een kans te verklaren waarom ze altijd zo raar kijken tijdens de gymles en in het zwembad.