New Update Available – Version 2.1
Voor wie opgroeide met enter, muisklikken en ‘opslaan als’ lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend. Deze VR-ervaring, waarbij je een fictieve metaverse betreedt in een reële setting van kantoormeubilair en pc’s, maakt inzichtelijk hoe lastig het voor ouderen kan zijn om alle digitale ontwikkelingen bij te houden. De gesprekken die je hoort, zijn audiofragmenten van een echte computercursus voor ouderen. Dit voegt een herkenbare, grappige en vooral menselijke laag toe aan de installatie.