The Cage
Noah Lerner maakt met deze documentaire een persoonlijke speurtocht naar racisme, basketbal en identiteit. De film speelt zich af op een basketbalveldje in New York City. Welke problemen ontmoet een blanke filmmaker bij zijn poging een vooral Afro-Amerikaanse microcosmos vast te leggen?