Ah
Als in oktober 2015 het staakt-het-vuren tussen de Koerdische Arbeiderspartij (PKK) en het Turkse leger wordt beëindigd, besluiten verschillende democratische instituties (vakbonden, politieke partijen en gildes) een vredesmars te organiseren. Maar nog voordat die op de ochtend van 10 oktober in Ankara van start kan gaan, blazen twee mogelijk aan IS gelieerde zelfmoordterroristen zich op, midden in een grote groep demonstranten. Het is de dodelijkste bomaanslag uit de Turkse geschiedenis (meer dan 100 doden en 500 gewonden). Nog altijd vragen de nabestaanden en betrokkenen zich af waarom de veiligheidsdiensten niet massaal aanwezig waren tijdens de vredesmars, gezien de toegenomen spanningen in het land. Aan de hand van vijfentwintig verslagen van ooggetuigen, van wie velen meerdere dierbaren verloren tijdens de aanslag, onderzoekt filmmaker Mustafa Ünlü wat er die dag precies gebeurde, en belicht ook de effecten die de blootstelling aan zo'n gewelddadige aanval hebben op de langere termijn.