Tales of Animals
Het is een vrolijk stelletje, de drie mannen die verantwoordelijk zijn voor de verzorging van de olifanten in een Russische dierentuin. Ze zitten bij elkaar aan tafel, praten over hun werk en halen herinneringen op aan vroeger. Hun werk is tamelijk simpel. De kooien moeten schoongemaakt worden en de grote logge dieren gevoederd. Het is soms wel gevaarlijk. Een nieuwe medewerker raakte een paar jaar geleden bekneld tussen twee olifanten en stierf. Het gezellige samenzijn van de dierenverzorgers, waarbij natuurlijk gezongen wordt en de nodige drank vloeit, wordt afgewisseld met beelden van de olifanten. Ook een aantal varkens moet verzorgd worden en een van de mannen legt uit waarom hij een zwak heeft voor deze beesten. Het vrolijke gekeuvel wordt overschaduwd door het droevige gegeven dat een van de drie verzorgers nog niet zo lang geleden ontslagen is.