Buck Fever
De achtjarige Emily Fletcher woont met haar familie op het platteland van Texas. Jagen hoort erbij in dit gezin. Aan de muren van het ouderlijk huis hangen, naast vele kruizen, diverse koppen van opgezette herten en zwijnen. Alleen van Emily hangt nog geen jachttrofee aan de muur. Ze is vastbesloten daar verandering in te brengen, maar ziet er ook wel tegenop. Is ze in staat haar angst te overwinnen?
De makers volgen deze jonge stoere cheerleader terwijl ze leert schieten en villen, en richten zich vooral op de liefdevolle band tussen Emily en haar vader en grote broer, die haar met geduld en humor voorbereiden op haar eerste jachtpoging. Het controversiële onderwerp wordt daarnaast nog eens extra verzacht door een inventieve voice-over, die mens en dier dichter bij elkaar brengt.