Amphibious (Login-Logout)
Amfibisch zijn betekent meer dan één levenswijze hebben, twijfelachtig van aard zijn, verblijven in meer dan één wereld. Als concept is amfibisch zijn gebaseerd op zowel overeenkomsten als verschillen. Het verhaal vindt plaats in de Parelrivierdelta in de Volksrepubliek China. Een groepje schildpadden lift mee op een boomstam die meegevoerd wordt door de stromende rivier. Ze lijken stomverbaasd. Hun prehistorische traagheid glijdt moeiteloos en ongezien door het snelle amfibische netwerk van land en zee, import- en exportactiviteiten van de moderne havenstad. De combinatie levert een absurd beeld op van uit de hand gelopen industrialisatie. Zonder commentaar of drammerigheid komt de boodschap glashelder over.