Cosmic Top Secret
Geheimen bestaan in iedere ouder-kindrelatie, maar wat als er ook nog eens een heel geheimzinnig beroep in het spel is? In deze game ga je met dochter 'T' in de hoofdrol op zoek naar de geschiedenis van haar vader. Interviews die T met hem voert, geven de onbeholpenheid in hun contact treffend weer. Je moet dan ook al je vernuft inzetten om stukje bij beetje zijn verhaal bij elkaar te puzzelen. Een uitdaging die je gemakkelijk uren aan je telefoon of tablet gekluisterd kan houden: je hebt allerlei raadsels en puzzels om op te lossen, een dossier om bij te houden, een kompas en een kaart waarmee je je route moet zien te vinden en je krijgt ook schiettraining. In de zes levels van deze game krijg je steeds meer inzicht in het verleden van deze mysterieuze vader – waarbij het scherpen van je eigen speurdersinstinct meer is dan alleen een middel voor het vergaren van informatie.