Filmmaakster Anne Makepeace en haar man kunnen geen kinderen krijgen en daarom bezoeken zij een vruchtbaarheidskliniek, zoals in BABY, IT‘S YOU uitgebreid aan de orde komt. Maar ook kijkt Makepiece om zich heen en toont zij hoe het met haar twee broers en haar zus is gesteld die evenals Makepiece tot de generatie van de babyboomers behoren en die ieder op hun eigen wijze proberen om nieuwe families te creëren. Zij bezoekt haar oudste broer in Utah, een polygamist die ervan overtuigd is dat polygamie de beste manier is om kinderen te krijgen. Ook bezoekt zij haar jongste broer in Appalachia die op zijn boerderij een teruggetrokken bestaan lijdt temidden van twintig geiten. Haar zus en schoonzus zijn lesbisch. Zij zijn de enigen in de familie die een kind op de wereld hebben gezet, via de spermabank.