Set!
‘De Olympische Spelen van het tafeldekken’, zo noemen de deelnemers zelf het hoogst competitieve evenement dat het onderwerp is van Set! Jaarlijks vindt tijdens de Orange County Fair een wedstrijd tafeldekken plaats waarin diverse vrouwen uit de regio het tegen elkaar opnemen.
Voor deze dames uit de gegoede klasse is het dekken van de eettafel geen klusje, maar een creatieve sport waar ze alles in stoppen. Maanden van tevoren starten ze al met het verzamelen van kristal, props en tafellinnen, en beginnen ze aan het ontwerp waarmee ze het felbegeerde lintje van ‘Best of Show’ hopen te winnen.
Met een flinke portie humor volgt de documentaire een aantal van deze dames (en één heer) gedurende de maanden voor en tijdens het evenement. De deelnemers vertellen afzonderlijk en in geuren en kleuren over hun eerdere zeges, hoe de wedstrijd hun leven beïnvloedt, wat hun naasten ervan vinden en hoe ze het werk van hun concurrenten beoordelen. En dat laatste is verre van mals.