Bloody Nose, Empty Pockets
Daglicht dringt zelden door in de Roaring 20s, en dat bepaalt een deel van de aantrekkingskracht van deze buurtkroeg aan de buitenrand van Las Vegas. Voor veel vaste bezoekers is de bar een tweede huiskamer; voor Michael, een aan lager wal geraakte acteur die na sluitingstijd het café schoonmaakt, zijn enige. Maar vanaf morgen is dat allemaal voorbij. Roaring 20s sluit definitief de deuren, en de broers Bill en Turner Ross leggen het laatste etmaal in zijn bestaan vast.
In deze ode aan de typisch Amerikaanse dive bar, door het Amerikaanse tijdschrift Rolling Stone opgenomen in hun top-10 van beste Sundance-films, hanteren de makers de stilistische kenmerken van cinéma vérité om een ervaring te verbeelden die tijd, plaats en werkelijkheid overstijgt.