FAQ: Het festival bijwonen

    Lees hieronder de veelgestelde vragen over accreditatie voor IDFA 2020.

    COVID-19
    Hebben jullie meer informatie omtrent de Corona-maatregelen tijdens IDFA 2020?
    Zeker, neem een kijkje op onze Covid-19 pagina voor meer informatie, we doen ons uiterste best om deze pagina regelmatig bij te werken, maar het kan zijn dat de actualiteit ons inhaalt.

    Accreditatie en gastenpassen

    Ik was vorig jaar al te gast bij IDFA en sta al in jullie systeem. Wat is de procedure voor mijn accreditatie?
    Ook gasten die vorig jaar accreditatie hebben ontvangen, dienen het formulier in te vullen. Je kunt inloggen met dezelfde inloggegevens als vorig jaar. Daarnaast wordt iedereen gevraagd een bedrijfsprofiel of biografie in te vullen, deze worden gepubliceerd op de online IDFA-gastenlijst.

    Welke IDFA-pas is het beste voor mij?
    We hebben verschillende soorten passen en welke het meest geschikt voor je is, hangt van de voornaamste doel af. Elke pas geeft andere voordelen. Voor meer informatie over passen en prijzen verwijzen we graag naar onze Accreditatie regels en voorwaarden (in het Engels).

    Wanneer krijg ik bericht over mijn accreditatie-aanvraag?
    Het kantoor doet zijn best om alle aanvragen zo snel mogelijk af te handelen. Ga uit van een termijn van 1 tot 3 weken. Zodra de aanvraag is verwerkt, zal onze gastenservice contact opnemen per mail.

    Aan welke eisen moet je voldoen om accreditatie te krijgen?
    Accreditatie is bedoeld voor professionals in het veld van documentaire. Meer informatie vind je hier.

    Kan ik een pas kopen als ik niet in de filmwereld werkzaam ben?
    Onze industry passen zijn alleen voor filmprofessionals. Natuurlijk ben je van harte welkom om als publiek aanwezig te zijn. Afhankelijk van het aantal films dat je wilt zien, kan een kortingspas een goed idee zijn.

    Ik heb een keer meegedaan aan IDFAcademy. Kan ik me weer aanmelden?
    Nee, deelname aan IDFAcademy is eenmalig.

    Kan ik een pas krijgen voor bepaalde data en niet voor het hele festival?
    Nee, een pas is voor het hele festival. Als je slechts enkele dagen aanwezig bent en niet bij de netwerkevents hoeft te zijn, is het beter individuele ticktets te kopen.

    Kan ik mijn pas aan iemand anders doorgeven?
    Helaas is dat niet mogelijk. Als de pas gecanceld moet worden, neem dan zo snel mogelijk contact op met de gastenservice op guestservices@idfa.nl. Afzeggen kan alleen per mail.

    Ik heb de deadline voor accreditatie gemist. Mag ik mijn aanvraag nog indienen?
    Dat kan, het zal alleen langer duren je gegevens te verwerken.

    Praktische zaken

    Ik kan niet inloggen in MyIDFA en/of ik heb een nieuw e-mailadres.
    Klik op ‘wachtwoord vergeten’, dit staat onder de blauwe login-knop. Als je een nieuw e-mailadres hebt, kan dit worden aangepast in het bestaande MyIdfa-account. Log hiervoor eerst in met het oude e-mailadres. In het geval van een nieuw e-mailadres en een vergeten wachtwoord, kan onze gastenservice verder helpen, zo raakt ook de bezoekhistorie niet verloren. Mail naar guestservices@idfa.nl

    Hoelang duurt het voordat ik de factuur van IDFA ontvang?
    De factuur volgt zodra de accreditatie is goedgekeurd, dat proces duurt tussen de 1 en 3 weken.

    Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
    Je kunt de factuur betalen met iDeal (voor Nederlandse banken) of met een creditcard. Neem contact op met guestservices@idfa.nl als er betaalproblemen zijn.

    Hoe kan ik cancellen?
    Als je moet cancellen, neem dan zo snel mogelijk per mail contact op met guestservices@idfa.nl. Voor afzeggingen na 4 november kunnen we helaas geen geld teruggeven.

    Deze website maakt gebruik van cookies.

    Door het gebruik van cookies kunnen wij meten hoe onze site wordt gebruikt, hoe deze nog verder kan worden verbeterd en om de inhoud van online advertentie uitingen te personaliseren.

    Lees
     hier alles over ons cookiebeleid. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies