‘Now something is slowly changing’
“Ten churches are closing down each week, and I think that’s the reason why there's such a big demand for coaching,” says one of the many speakers in this bold, rigidly structured documentary that examines a variety of forms of self-development and courses for inner growth and performance improvement.
We visit therapy sessions with animals, such as pig massage and leadership training with horses, a presentation about happiness for elementary school kids, a “coping with tension and aggression” course in a municipal law enforcement department, and a vlogger trying to calm her stressed-out followers with gentle, relaxing sounds, to name a few.